19.12.10

Blogovision 2010 > #01


#01. The National - High violet >
Η αγάπη μου για τους National ήρθε στα '00s για να καλύψει το κενό-αγάπης που είχε μείνει από τους Smashing Pumpkins και τους πρόωρα αδικοχαμένους Grandaddy. Τα 3 albums τους "sad songs for dirty lovers", "alligator" και "boxer" τα έχω λιώσει κυριολεκτικά. Με την ανακοίνωση λοιπόν της νέας τους κυκλοφορίας, η  προσμονή ήταν μεγάλη. Leakαρε πρώτα το εξώφυλλο του High Violet (το απόλυτο ξέρασμα εξωφύλλου, "ώπα τι έγινε" είπα από μέσα μου "δεν μας έχουν συνηθίσει σε τέτοια οι National") και μετά από λίγες μέρες leakαρε και ολόκληρο το album. Με τις πρώτες ακροάσεις, η προσμονή μου είχε πάει περίπατο και στη θέση της είχε εισχωρήσει μία βαθιά βαρεμάρα για το νέο πόνημα των αγαπημένων μου. Δεν έβρισκα τίποτα που να μου αρέσει. Έγραφα στις 26/04/2010 στο review που είχε ανεβάσει ο Μάρκος Φράγκος στο blog του > "oraio review! akoma den me exei pliros to album sto sinolo tou, to theoro arketa adinamo (kai anaitio) se simeia… klassika pragmata, o xronos tha deiksei…". Μετά από λίγες μέρες (στις 07/05/2010) έγραφα στο ίδιο post του Μάρκου > "telika tha simfoniso, einai psilo-aristourgima kai afto… mou pire kamia 100aria + akroaseis, alla aksize ton kopo… eipa kai ego “ma oi national mou, na mou kanoun kati tetoio?” :D".
Οι National γράφουν μουσική όπως κανένας άλλος εκεί έξω και παραμένουν αυθεντικοί στα μουσικά τους πιστεύω (γκουχ γκουχ arcade fire γκουχ!). Πες τους μανιοκαταθλιπτικούς, πες τους βαρετούς, πες τους ότι θέλεις! Ξέρω τι σημαίνουν οι National για μένα και αυτό είναι κάτι που δεν θα μου το πάρει κανείς... ούτε καν οι ίδιοι. Μπορεί να με δυσκόλεψαν με αυτό τους το album, αλλά αφού στο τέλος με κέρδισαν, ξέρω πως δεν πρόκειται να με ξαναπογοητεύσουν ποτέ! Και είμαι από τους ανθρώπους που δεν συνηθίζω να λέω κάτι τέτοιο.
Το High violet είναι απλά αριστούργημα!

England (live on Spinner.com) >


Bloodbuzz Ohio (video) >


Conversation 16 >


Terrible love (castlerock session @ pitchfork.tv) >


Anyone's ghost (castlerock session @ pitchfork.tv) >


Vanderlyle crybaby geeks >


Afraid of everyone (live on Letterman) >



Little faith (castlerock session @ pitchfork.tv) >



Runaway >


Το top 20 μου για τη blogovision του 2010 έχει ως εξής:
01. The National - High Violet
02. Lone Wolf - The devil & I
03. Janelle Monáe - The Archandroid
04. AaRON - Birds in the storm
05. Matt & Kim - Sidewalks
06. Gorillaz - Plastic beach
07. Yeasayer - Odd blood
08. Pan Pan - Someday, maybe I won't mind
09. My Wet Calvin - All great events
10. The Exsonvaldes - There's no place like homes
11. The head and the heart - S/T
12. Broken bells - S/T
13. School of seven bells - Disconnect from desire
14. Of Montreal - False priest
15. She & him - Volume 2
16. Marina & the diamonds - The family jewels
17. Mumford & sons - Sigh no more
18. The whiskers - War of currents
19. Sufjan Stevens - The age of Adz
20. Jaguar love - Hologram jams

Αναμένω τα αποτελέσματα...

No comments: