18.12.11

Blogovision 2011 > #04. The Chemical Brothers – Hanna O.S.T.


Έσκυψα πίσω από μία σακατεμένη ξύλινη άμαξα, δίπλα σε μία τεράστια στοίβα από σανό. Άρχισα να μετράω μέχρι το 10 πριν εμφανιστώ. 1… 2… 3… Όταν ήμουν μικρός, ο θείος μου μου είχε κάνει δώρο μία σφεντόνα. Ήμουν στην κουζίνα, έπαιρνα αράπικα φυστίκια και τα πετούσα με την σφεντόνα από τον 3ο όροφο του διαμερίσματός μας, στην στέγη της διπλανής μονοκατοικίας. 4… 5… 6… Όταν ήμουν στην εφηβεία, ο πατέρας μου αγόρασε ένα αεροβόλο. Είχαμε πάει στην Ανθούσα ένα απόγευμα και είχαμε τοποθετήσει στο φράχτη ενός χωραφιού 5-6 τενεκεδάκια από αναψυκτικά. Τα χτύπησα όλα με την πρώτη και από τότε δεν ξαναείδα το αεροβόλο. 7… 8… 9… Το 2000 όταν επισκέφτηκα κάποιους οικογενειακούς φίλους μας σε ένα προάστιο του Σικάγο, ο κολλητός του πατέρα μου μου έδειξε την συλλογή του από όπλα. Αμέσως η προσοχή μου στάθηκε σε ένα ασημένιο μάγκνουμ με λευκή, κοκκάλινη λαβή. “Πάρτο στα χέρια σου αν θέλεις” μου είπε. Θεέ μου, ήταν βαρύ σαν θηρίο. 10… Με το που σήκωσα το κεφάλι από την κρυψώνα μου, μία σφαίρα έφυγε βολίδα από απέναντι και το κράνος μου γέμισε με πράσινη μπογιά. Βγήκα πρώτος από το παιχνίδι.











Blogovision 2011 > Η λίστα μου μέχρι στιγμής:
#05. FM Belfast – Don’t want to sleep
#06. The antlers – Burst apart 
#07. Cut/Copy – Zonoscope
#08. Feist – Metals
#09. Iron and wine – Kiss each other clean
#10. Architecture in Helsinki – Moment bends
#11. Noah & the whale – Last night on earth
#12. Death cab for cutie – Codes and keys
#13. Cults – cults
#14. Sara Lov – I already love you 
#15. The Dears – Degeneration street
#16. Kate Bush – 50 words for snow
#17. I'm from Barcelona - Forever Today
#18. The Raveonettes - Raven in the grave
#19. Patrick Wolf - Lupercalia
#20. M83 - Hurry up, we're dreaming

Όλα τα albums που ψηφίζονται καθημερινά, μαζεμένα εδώ!

No comments: