15.12.11

Blogovision 2011 > #06. The antlers – Burst apart


Καθίσαμε γύρω από την φωτιά και δίχως πολλά πολλά η συζήτηση ξέφυγε σε ιστορίες φαντασμάτων. Όταν ήρθε η σειρά μου για να πω ιστορία, διηγήθηκα μία που είχε συμβεί στον παππού μου. Με την κάθε μου λέξη ένιωθα το χέρι σου να σφύγγει όλο και πιο πολύ το μπράτσο μου. Πριν προλάβω να τελειώσω, ξέσπασες σε κλάματα. “Παιδιά εμείς πάμε για ύπνο” είπα στους υπολοίπους και κατευθυνθήκαμε προς το δωμάτιό μας. Το επόμενο πρωϊ ενώ εσύ κοιμόσουν τους είπα το τέλος της ιστορίας καθώς πίναμε καφέ και κάναμε τσιγάρα δίπλα στο τζάκι. Ακουγόταν τρομακτική ακόμα και την ημέρα.





Blogovision 2011 > Η λίστα μου μέχρι στιγμής:
#07. Cut/Copy – Zonoscope
#08. Feist – Metals
#09. Iron and wine – Kiss each other clean
#10. Architecture in Helsinki – Moment bends
#11. Noah & the whale – Last night on earth
#12. Death cab for cutie – Codes and keys
#13. Cults – cults
#14. Sara Lov – I already love you 
#15. The Dears – Degeneration street
#16. Kate Bush – 50 words for snow
#17. I'm from Barcelona - Forever Today
#18. The Raveonettes - Raven in the grave
#19. Patrick Wolf - Lupercalia
#20. M83 - Hurry up, we're dreaming

Όλα τα albums που ψηφίζονται καθημερινά, μαζεμένα εδώ!

No comments: