13.12.11

Blogovision 2011 > #08. Feist – Metals


Έφτασα νωρίτερα και επειδή πείναγα πήρα 2 σουβλάκια και κάθισα έξω από το σταθμό να σε περιμένω. Ένας άστεγος πέρασε από μπροστά μου με το κεφάλι του να σχηματίζει ακτίνα με το σουβλάκι μου, διασχίζοντας έτσι μια ημικυκλική πορεία γύρω μου. Δεν μπόρεσα να μην το προσέξω αυτό. “Έχω και άλλο ένα στην σακούλα”, του την έδειξα. “Το θες;”. “Ευχαριστώ”. Με πλησίασε και κάθισε δίπλα μου. Όση ώρα έτρωγε, δεν ανταλλάξαμε κουβέντα. “Πως σε λένε;” τον ρώτησα. Δεν έλαβα απάντηση, γιατί τότε ήρθες, με πήρες και φύγαμε.





Blogovision 2011 > Η λίστα μου μέχρι στιγμής:
#09. Iron and wine – Kiss each other clean
#10. Architecture in Helsinki – Moment bends
#11. Noah & the whale – Last night on earth
#12. Death cab for cutie – Codes and keys
#13. Cults – cults
#14. Sara Lov – I already love you 
#15. The Dears – Degeneration street
#16. Kate Bush – 50 words for snow
#17. I'm from Barcelona - Forever Today
#18. The Raveonettes - Raven in the grave
#19. Patrick Wolf - Lupercalia
#20. M83 - Hurry up, we're dreaming

Όλα τα albums που ψηφίζονται καθημερινά, μαζεμένα εδώ!

No comments: